ליצירת קשר

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


    קורא אלחוטי – שמיש או שתעדיפו לוותר? התשובה כאן!

    אחד הכלים האפקטיביים והשימושיים בכל משרד או עסק של מכירות הוא קורא ברקוד אלחוטי. אם אין לכם עדיין קורא ברקוד ואתם מבקשים לרכוש אחד או לקבל פרטים נוספים על הדגמים החדשים – חברת תג-טק היא המקום בו תוכלו להתייעץ עם צוות מומחה ולמצוא את המכשיר שמתאים לכם בדיוק. מכשיר זה יהפוך את יום העבודה שלכם למהיר ויעיל יותר בניהול מחסנים ומלאי, קבלת סחורה, תיוג, מכירה. קיימים היום כמה דגמים של מכשירים לסריקת ברקודים כך שחשוב להתייעץ עם איש מקצוע במטרה לוודא שאתם מקבלים מוצר איכותי שתואם את הצרכים והציפיות שלכם בצורה מדויקת.

    הקורא מבוסס על 3 טכנולוגיות:

    1. טכנולוגיית לייזר
    2. טכנולוגיית CCD
    3. טכנולוגיית צילום

    ההבדל בין 3 הטכנולוגיות בא לידי ביטוי בשיטת הזיהוי והפיענוח, הסימון וסוג הברקוד. קורא על בסיס טכנולוגיית לייזר מבצע סריקה ופענוח של מידע באמצעות קרן לייזר שקוראת קוד קווים ומרווחים (מבוסס אלגוריתם). טכנולוגיית CCD פועלת על בסיס פס אדום ועבה (חיישני CMOS) ונחשבת לאמינה ויעילה. טכנולוגיית הצילום אידאלית בעיקר בעבור סריקת ברקודים דו ממדיים.

    יום עבודה עם מכשיר אלחוטי לקריאת ברקוד

    מהר מאוד תגלו שהמכשיר החדש שרכשתם הפך לעוזר האישי הצמוד שלכם. בכל רגע נתון תוכלו לקרוא את הברקודים שעל הפריטים ולדעת בדיוק מה המחיר שלהם, האם הם משתייכים למבצע, היכן הם ממוקמים במחסן וכמה פריטים קיימים כרגע במלאי. הקורא נמצא בשימוש יומיומי קבוע ברשתות שיווק, מחסנים לוגיסטיים ושאר עסקים ומפעלים שמנהלים מלאי ומבקשים לדעת בכל רגע נתון מה מצב המלאי. עם מכשיר כזה איכותי אתם מייעלים את העבודה, נותנים שירות טוב יותר ללקוחות, מגדילים את הרווחים וגם חוסכים.

    מכשירי קריאת הברקוד פשוטים להפעלה ונוחים לנשיאה, אין צורך ביידע קודם או יידע במחשבים. יחד עם מכשיר קריאת ברקודים ניתן להזמין לפי צורך גם מדפסת להדפסת ברקודים. יש לכם שאלה? לא בטוחים איזו טכנולוגיה הכי מתאימה לכם? הצוות המומחה של חברת תג-טק עומד לרשותכם, חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים והזמנות.

    טכנולוגיות חדישות, פתרונות ייחודים ושימוש בחומרי גלם מעולים

    לכל המוצרים >

    מלאו את הפרטים הבאים

    ונציג מטעמינו ייצור עמכם קשר בהקדם



      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים