ליצירת קשר

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


    מה היתרונות של סורק איכותי?

    אם העסק שלכם עוסק במכירה או ניהול מלאי אתם זקוקים לסורק ברקוד למחשב עם המלצה על דגמים חדישים. במידה ואין לכם עדיין סורק ברקוד למחשב הנכם צפויים לגלות עולם חדש של סדר, ארגון ויעילות. אם יש לכם מכשיר סורק ברקוד ישן – הגיע הזמן שתכירו את הדגמים החדשים! חברת תג-טק יודעת להתאים לכל עסק את המכשור שמתאים לו במטרה לייעל את העבודה, לשפר את השירות ללקוח, להגדיל את המכירות ולעמוד בתקציב. חייגו עכשיו אל חברת תג-טק ותתקדמו אל סורק ברקוד ממוחשב.

    למה דווקא סורק כזה?

    הפעולה של סורק הברקוד הממוחשב מתבססת על עינית קטנה שסורקת את הברקוד, מעבירה את הנתונים אל המעבד של המחשב ומאפשרת כך את הצגתם על המסך. המידע שמוצג על צג הקופה יכלול את המחיר, הנחות, השתייכות למבצע ושאר פריטי מידע אודות המוצר. הסורק מזרז את תהליכי המכירה וקטלוג הסחורה במחסן. עם מכשיר ברקוד ממוחשב אתם יעילים יותר מהמתחרים. הלקוחות יגלו במהרה שאצלכם הם מקבלים שירות מהיר יותר ללא המתנה מיותרת ליד הקופה. התחרותיות בשוק מחייבת אתכם בניצול של כל יתרון על פני העסקים המתחרים, עם סורק אתם משתמשים בטכנולוגיה מודרנית חיונית לכל בית עסק.

    שימו לב, סורק ברקוד שימושי מאוד גם לניהול חכם של מחסנים, מלאי וביצוע ספירות מלאי והזמנות. קריאה מהירה של הברקודים תאפשר השלמת ספירת מלאי מלאה בתוך זמן קצר.

    מכשיר סריקה ותועלותיו

    זקוקים למכשיר סורק ברקוד שאפשר לנייד גם אל המחסן וגם אל מדפי המכירה? הסורק הידני מאפשר לכם לעשות זאת! בכל מקום בו נדרשת קריאת ברקודים תוכלו להשתמש בקלות בסורק הידני. בחירה נכונה במכשיר שעונה לצרכים שלכם ותואם את אופי העבודה היא הבסיס לשימוש יעיל ורציף. קיימים היום כמה סוגים של מכשירים לסריקת ברקוד (סורק ברקוד לספירת מלאי, סורק ברקוד לשימוש תעשייתי ועוד), על מנת לבחור נכון כדאי להתייעץ עם מומחה ולהתחיל  את התהליך בהגדרה מדויקת של צרכים וציפיות. חברת תג-טק מציעה דגמים מובילים של סורקי ברקוד לכל סוגי העסקים, חייגו עכשיו להתייעצות ותקבלו המלצה על המכשיר שמתאים לכם.

    טכנולוגיות חדישות, פתרונות ייחודים ושימוש בחומרי גלם מעולים

    לכל המוצרים >

    מלאו את הפרטים הבאים

    ונציג מטעמינו ייצור עמכם קשר בהקדם



      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים