ליצירת קשר

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם:


    איך נעבוד בצורה יעילה?

    עבודה יעילה דורשת סדר וארגון, עם מדפסת מדבקות ברקוד תצליחו לקטלג בקלות מסמכים, מוצרים ושאר פריטים. המדפסת מאפשרת לכם להדפיס ברגע את הברקוד ולקטלג מיד מוצרים במקום הנכון. חשוב להדגיש שמדפסת ברקוד היא מדפסת מיוחדת שמחברים אל מחשב עם תוכנה ייעודית. מעוניינים לרכוש מדפסת מדבקות ברקוד לעסק? חברת תג-טק מציעה ייעוץ מקצועי, ציוד חדיש, שירות מהיר, מחירים אטרקטיביים ומענה מדויק לכל לקוח.

    מה זה בעצם?

    בעבור אלו שרוכשים לראשונה חשוב להבהיר שזוהי מדפסת שמסוגלת להדפיס ברקודים מכמה סוגים. בבחירת מדפסת ברקוד חשוב לבחור בדגם שמתאים להדפסה על חומר הגלם המבוקש. ציינו בפני הצוות המקצועי את סוגי המשטחים ותקבלו בהתאם המלצה על מדבקות עמידות. המדפסת כוללת גם מערכת ממוחשבת שמציעה אופציה לעיצוב המדבקה. לאחר שסיימתם לעצב את המדבקה ובדקתם את כל הפרטים, שגרו את הקובץ להדפסה ותקבלו כמעט מיד את המדבקות. ניתן להדפיס מדבקות בכמה גדלים עם אפשרות לתוספת של לוגו וטקסט.

    שימושים של מדפסת ברקוד

    מדפסות מסוג זה נמצאות בשימוש יומיומי במשרדים רבים לתיוק מסמכים וניירת, סידור פריטים במחסן, תיוג קופסאות בארכיון, תיוג דואר ועוד. עם מדפסת ברקוד תצליחו לשמור על סדר וארגון במשרד בקלות. בתעשייה הדפסת ברקודים היא חלק מתיוג סחורה, סימון סחורה, ניהול מלאי. לפי צורך אפשר להזמין מדפסת גדולה להדפסה מהירה של כמויות גדולות. חנויות ורשתות מזון נעזרות במדפסות ברקוד למטרת סידור וארגון של מלאי וציוד. המדבקות שמודפסות מתחברות אל התג של המוצר ומייעלות את העבודה. כאשר מעבירים את הברקוד בקופה מוצג המחיר.

    מדפסת ברקוד שולחנית שימושית

    הדגם הפופולרי ביותר של מדפסות הברקוד הוא מדפסת שולחנית ופשוטה לשימוש במשרדים וחנויות קטנות. היכולות של המדפסת השולחנית מספיקות בעבור שימוש של חנות או משרד. לפי צורך ניתן למצוא דגמים עם אופציה להדפסת גלילים כפולים, הדפסה דו צדדית והדפסה דו ממדית. לטובת קידום מיתוג העסק כדאי לשלב בהדפסת הברקודים גם את הלוגו של העסק. זקוקים למדפסת ברקוד? חייגו עכשיו אל חברת תג-טק להזמנה וקבלת פרטים נוספים.

    טכנולוגיות חדישות, פתרונות ייחודים ושימוש בחומרי גלם מעולים

    לכל המוצרים >

    מלאו את הפרטים הבאים

    ונציג מטעמינו ייצור עמכם קשר בהקדם



      קידום ובניית אתרים לעסקים קידום ובניית אתרים לעסקים